Orange the World is de wereldwijde campagne tegen geweld tegen vrouwen en meisjes. De campagne vindt ieder jaar plaats van 25 november, de Internationale Dag tegen Geweld tegen Vrouwen, tot 10 december, de Internationale Mensenrechtendag. De dagen daartussen zijn de 16 Dagen van Actie. Speciaal voor deze gelegenheid heeft Not Your Honey een presentatie in de Werkplaats van het Zeeuws Museum samengesteld. Te zien zijn een aantal foto’s uit de serie How it Lingers van UCR alumni Simon Michálek. Ze verbeelden hoe de traumatische ervaring van mentaal of fysiek geweld kan blijven hangen. Ook hangen er protestbanners die leden van Not Your Honey eerder dit jaar in het Zeeuws Museum maakten en is er poëzie te lezen. Studentenvrijwilligers zijn in deze periode op dinsdag en woensdag aanwezig om vragen te beantwoorden, meer informatie te geven en samen te handwerken. Op 26 november kun je ook zelf een protestbanner maken: Workshop banner maken met Not Your Honey.