15 maart 2021

We zijn ontzettend trots dat we de komende vijf jaar weer vaste partner van de BankGiro Loterij zijn. Normaal gesproken vindt in deze tijd van het jaar het feestelijke Goed Geld Gala plaats waar de symbolische cheques aan ons en alle andere culturele partners worden uitgereikt. Dit jaar laat onze directeur Marjan Ruiter in eigen huis zien hoe blij we met het substantiële bedrag zijn. Dankzij de bijdrage van de BankGiro Loterij worden bijzondere tentoonstellingen en projecten mogelijk. Recente voorbeelden zijn de tentoonstelling en programmering bij Nooit meer werken, de presentatie op de Dutch Design Week en het inzetten van een museumrobot bij een noodgedwongen gesloten museum. Allemaal mede dankzij de BankGiro Loterijbijdrage gerealiseerd.

BankGiro Loterij en deelnemers: bedankt!