In het Zeeuws Museum vind je misschien wel de mooiste zolder van de wereld. Op deze zolder zie je drie geheimzinnige kamers met kleurrijke wandschilderingen. In deze kamers zitten ruim 200 Zeeuwse en exotische voorwerpen verstopt. Achter deze bijzondere, mooie en soms vreemde voorwerpen schuilen wonderlijke verhalen. Kun jij alle geheimen van de Wonderkamers ontrafelen 🔍? Dan krijg je daarna nog een geheime opdracht mee naar huis. Ssst… niets verklappen!

boek je rondleiding

Data en tijden

De familie- en kinderrondleiding wordt twee keer per dag georganiseerd op onderstaande dagen om 11.45 uur en 13.00 uur:

• Zaterdag 24 december
  • Maandag 26 december tweede kerstdag geopend
  • Dinsdag 27 december
  • Donderdag 29 december
  • Vrijdag 30 december
  • Zaterdag 31 december
  • Dinsdag 3 januari
  • Woensdag 4 januari
  • Donderdag 5 januari
  • Vrijdag 6 januari
  • Zaterdag 7 januari
  • Zondag 8 januari

Praktische informatie

• Vanwege beperkte beschikbaarheid graag van tevoren aanmelden via rondleidingen@zeeuwsmuseum.nl en je naam en telefoonnummer vermelden in de aanvraag.
  • De rondleiding is Nederlandstalig en duurt circa 45 minuten.
  • Geschikt voor kinderen vanaf 6 jaar.
  • Maximaal 8 deelnemers per rondleiding inclusief volwassen begeleider(s).
  • Volwassenen betalen €12,50 entree voor het museum, deelname en entree voor kinderen t/m 18 jaar is gratis.
  • Je bewijs voor deelname is een bevestiging per e-mail van het Zeeuws Museum.