Om nader kennis te maken met het Zeeuws Museum in de abdij in Middelburg nodigen wij medewerkers uit de toeristische sector uit voor een gratis rondleiding. Het programma start in ons gezellige Museumcafé met een introductie, een kopje koffie of thee met huisgemaakt gebak.

programma

De rondleiding gaat door het hele museum. Hier ontdekt u onverwachte eigenschappen van Zeeland: van archeologische vondsten en wereldberoemde wandtapijten tot streekdracht, schilderijen en exotische objecten die Zeeuwen van verre reizen meenamen. De uiteenlopende collectie staat centraal in vernieuwende tentoonstellingen die altijd een relatie hebben met het hier en nu. Denk bijvoorbeeld aan de vaste tentoonstelling Wonderkamers, of de tijdelijke presentatie Mannenpak.

duur

1,5 uur

prijs

De toegang, koffie/thee met gebak en de rondleiding worden gratis aangeboden.

Wanneer

• Woensdag 4 maart van 2020 11.00 - 12.30 uur

AAnmelden

Inschrijven kan via rondleidingen@zeeuwsmuseum.nl o.v.v. “Rondleiding Toerisme”, de datum en het aantal personen.