Onder leiding van de bekendste yogadocente van Nederland, Myrna van Kemenade, starten we met een grote yogasessie op het Abdijplein.

Yoga, workshop en lezingen

Op het Abdijplein is een afwisselend programma van yogalessen, workshops en lezingen. Daarnaast zijn het Zeeuws Museum en de Kloostergangen inspiratievolle locaties waar deelnemers gratis kunnen deelnemen aan de activiteiten. Voor ieder wat wils - jong en oud, stijf en lenig. Heb je nog nooit een yogamat aangeraakt? Dan is dit misschien een mooi moment om samen met een vriend(in) te komen. Het programma biedt een variëteit aan lessen en workshops. Naast fysieke inspanning krijgt ontspanning en meditatie ruim baan zoals persoonlijke ontwikkeling en meditatie. Wil je even relaxen dan kan dat in onze heerlijke lounge en picknick areas onder het genot van een heerlijk hapje en drankje.

Gezond eten, bewegen, persoonlijke ontwikkeling, stilte, meditatie en mindful en duurzaam leven. Dit zijn de ingrediënten voor happy lifestyle. Kom en ontmoet elkaar!

Tijd Inhoud Locatie
10:00 - 10:30 uur Ontvangst Abdijplein
10:30 - 11:15 uur Welkomstwoord gedeputeerde Provincie Zeeland & wethouder sport Gemeente Middelburg. Gezamenlijke reuze yogasessie o.l.v. Myrna van Kemenade en yogadocenten. Abdijplein
11:30 - 12:15 uur Diverse yoga activiteiten, flow yoga, ashtanga yoga, meditatie. Abdijplein, Kloostergangen, Zeeuws Museum