Het Zeeuws Museum heeft Wim Hofman, kunstenaar, illustrator, schrijver en historicus uitgenodigd  om het museumdepot te bezoeken. Het Kabinet van Zeldzaamheden is een tentoonstelling in de Wonderkamer van het Zeeuws Museum met een bonte verzameling van wonderlijke dingen, die hij heeft uitgekozen.

een zeldzaam boek

Centraal in deze ruimte staat namelijk een grote boekenstandaard met het boek van Wim Hofman erop.
Dit boek is niet af en wordt door kinderen afgemaakt. Wim maakt een aantal pagina’s met teksten en tekeningen over de dingen van het kabinet van Zeldzaamheden….

Elke bezoeker mag zelf een pagina van het boek vullen. Kom kijken, kom schrijven en tekenen kan ook!

De Wonderkamer is in de Bogardstraat 33, tegenover de ingang van het Zeeuws Museum. Het Kabinet van Zeldzaamheden is op woensdag t/m zondag geopend van 13.00 tot 17.00 uur en is gratis.