'Wonders' is de titel van een nieuwe publicatie én van de prachtige verbouwingsschutting van het Zeeuws Museum op het Abdijplein.

Te zien zijn een serie foto's uit het zojuist verschenen boek 'Wonders'. Deze prints vormen een kleurrijk overzicht van objecten uit de collectie van het museum.

Sponsors
Alle prints op het ‘Museum op de muur: Wonders’ zijn gesponsord door Sprint Photo, digitale direct printservice en Prografici, grafisch serviceburo uit Goes.

Boek ‘Wonders’
In het boek ‘Wonders’ wordt een nieuwe vorm van fotografie, styling en vormgeving gecombineerd tot een eigentijdse en hippe publicatie. Een vorm die binnen de musea nog niet eerder te zien was. De fotografie werd verzorgd door Ivo Wennekes, styling Karina Leijnse en vormgeving Koen Geurts van Studio ’t Brandt Weer.

Het boek is te koop voor € 22,50 in de Wonderkamer van het Zeeuws Museum, via de website www.zeeuwsmuseum.nl > winkel of bij de boekhandel (Nederlands /Engelstalig, ISBN -10: 90-74038-05-0, ISBN -13: 978-90-74038-05-8).

Sponsors
Prografici, grafisch serviceburo, Westhavendijk 152 A, 4463 AE Goes.
Sprint Photo, digitale direct printservice met vestigingen in Middelburg, Goes, Bergen op Zoom, Etten-Leur en Roosendaal.