een veilig bezoek aan het Zeeuws Museum

Wij doen er alles aan om je een veilig en plezierig bezoek te bieden.  We vragen je om met onderstaande punten rekening te houden en wensen je een fijn bezoek aan ons museum!

Wij verzoeken je bij voorkeur zoveel mogelijk contactloos of met pin te betalen.

Museumcafe

Het Museumcafé en het Abdijterras hanteren de actueel geldende maatregelen voor de horeca.

Maatregelen bij gezondheidsklachten

In de volgende situaties kun je het museum niet bezoeken:

• Je hebt verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, keelpijn, (lichte) hoest, verhoging (tot 38 graden Celsius).
  • Jij of één van jouw huisgenoten heeft verkoudheidsklachten en koorts (boven 38 graden Celsius) en/of benauwdheid.

Hygiënemaatregelen

Zoals je kunt verwachten zullen wij nog vaker dan normaal zorgen voor een schoon en fris museum. Van de bezoekers vragen wij:

• Was je handen na contacthandelingen op plekken waar ook anderen geweest zijn 20 seconden met water en zeep. Droog daarna de handen goed met een papieren handdoek of de blazer. Gooi papier weg in een afsluitbare vuilbak.
  • Gebruik papieren zakdoekjes om je neus te snuiten en gooi deze daarna weg in een afsluitbare vuilbak en was daarna goed je handen.

Het Zeeuws Museum behoudt zich voor deze regels voor veilig bezoek aan te vullen of aan te passen, bijvoorbeeld als richtlijnen van de overheid daartoe aanleiding geven. De overige voorwaarden kun je vinden in onze ‘Algemene voorwaarden voor bezoek’