Op woensdagen in juli, augustus en september kan tussen 11.00 en 15.00 uur, op aanvraag, een (groeps)rondleiding door de Abdij geboekt worden.

AbdijSPECIAL op aanvraag

De Abdij herbergt meer dan duizend jaar geschiedenis. Hier zijn verhalen te vertellen over de Middeleeuwse stad met de oude balans, over slavernij, over de Tweede Wereldoorlog, Four Freedoms Award, over orgels, oude graven, over kruiden en platanen en over monniken, kanunniken, lekenbroeders en Maneblussers! Kortom geschiedenis, spanning en informatie voor iedereen.

maximaal 10 personen

Het Zeeuws Museum gaat uit van een groepsgrootte van maximaal 10 personen. De rondleiding is Nederlandstalig en geschikt voor kinderen vanaf 10 jaar. Deelnemers worden uitgenodigd foto’s van de Abdij te delen met het Zeeuws Museum op Instagram: #abdij #zeeuwsmuseum.

Aanvraag

Je kunt jouw aanvraag uiterlijk 5 werkdagen van tevoren mailen naar rondleidingen@zeeuwsmuseum.nl.

Reservering

Je bewijs voor deelname is een bevestiging per e-mail van het Zeeuws Museum.

Praktische informatie

De rondleiding duurt 1,5 uur en kost 95 euro. Deze prijs is onafhankelijk van de groepsgrootte.

Verzamel- en vertrekpunt is bij het tickethuisje van het Zeeuws Museum op het Abdijplein.
Toon je reserveringsbevestiging aan onze kassamedewerker. Je kunt de rondleiding alleen via PIN betalen.

RIVM

Kijk hier voor de actuele regels voor een veilig bezoek aan het Zeeuws Museum

Meer weten over de Abdij? Klik hier voor meer informatie en hier voor de  Abdijfolder van het Zeeuws Museum (PDF 8mb).