De verwondering over en het zelf interpreteren van lokale voorwerpen uit de collectie Streekdracht en Huisraad van het Zeeuws Museum fascineert Das Leben am Haverkamp. Het is de aanleiding voor het ontwikkelen van een nieuwe collectie kleding, accessoires en andere gebruiksvoorwerpen door dit Haagse ontwerperscollectief. Anouk van Klaveren, Dewi Bekker, Christa van der Meer en Gino Anthonisse gaven eerder dit jaar de bezoeker van het museum een opdracht ‘Geef ons van 40 willekeurige objecten uw omschrijving en wij geven u onze interpretatie terug’.

Eindresultaat

Ook zo benieuwd naar het eindresultaat? U bent van harte uitgenodigd voor de officiële opening met gratis entree en activiteiten.

11.00 - 18.00 uur

Gratis entree | Museum geopend

11.00 - 15.00

Verhalen op zaal (verschillende tentoonstellingen)